loading...
bashir karimi
bashir بازدید : 217 جمعه 06 اسفند 1389 نظرات (0)
 
 

همه جوره امتحانم کردی

حالا تا چه حد موفق بودم و نبودم دیگه اون تویی که تشخیص میدی

بازم کرمتو شکر

همیشه دستمونو گرفتی و نجاتم دادی

همیشه بزرگترین حامی من بودی

بازم کرمتو شکر

چند وقت پیش که داشتم تفسیر قرآنو نگاه می کردم به نکته جالبی برخوردم

در مورد دعا کردن ..

از یکی از ائمه نقل شده بود که یه نفر با حالت تضرع دعا می کرد و از خدا طلب حاجت می کرد .. اون امام گفت اگر برآوردن دعای این مرد دست من بود حتماً بر آورده می کردم

به آن امام وحی از طرف خدا رسید و گفت این بنده از ته دلش دعا نمی کند

او مرا می خواند در حالی که دلش پیش گوسفندش است


من اینجوری برداشت کردم: که اگر می خوایم دعا کنیم باید از همه چیز و همه کس دل ببریم و فقط به خود خدا توکل کنیم .. نه به کمک های دیگران .. به تلاش و ارادمون ایمان داشته باشیم و اون خدایی که می پرستیمش و داریم به درگاهش دعا می کنیم رو با تمام وجود حس کنیم و جز او کسی یا چیزی رو در مسیر برآورده شدن دعامون دخیل ندونیم ... کاش هممون به این درجه برسیم .. چون مطمئناً اون موقع .. محاله دستی رو رو به آسمون بالا بگیریم و بی جواب برگردونیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چرا که ادمها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارندمتولد میشوند مثل درخت در مسیر باد ماندن و نشکستن از صفات ریشه داران است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 1,309