loading...
bashir karimi

bashir بازدید : 159 جمعه 06 اسفند 1389 نظرات (0)
http://shiaupload.ir/images/ypkfemmgefz9w8yl32zd.gif
رفتی و قصر خیالم را فروریختی 
رفتی و تاروپود عشق را گسستی 
رفتی و از رفتنت داغها مانده به این دل
رفتی و از رفتنت گُلها شدند گِل 

رفتی و من ماندم و تاروپود از هم گسسته 
تاروپود عشق،عشق گذشته 
رفتی و من ماندم و خاطرات تلخ و شیرین 
رفتی و من ماندم ویاد ان روزهای دیرین 
رفتی و ازآن پس نشد ماه تابان 
رفتی و ازآن پس نبارید زابر باران 
رفتی و از رفتنت خشکیدند جویبارها 
رفتی و از رفتنت پژمردند گلزاران 
رفتی و من شدم چون مرغ عشقی تنها 
رفتی اما،یادت ماند در دلها
http://shiaupload.ir/images/ypkfemmgefz9w8yl32zd.gif

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چرا که ادمها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارندمتولد میشوند مثل درخت در مسیر باد ماندن و نشکستن از صفات ریشه داران است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 1,322