loading...
bashir karimi

bashir بازدید : 148 جمعه 06 اسفند 1389 نظرات (0)

http://dl4.glitter-graphics.net/pub/814/814654w3d2sw03qo.gif


درون کوچهً قلبم، چه غمگینانه می پیچد


 

صدای تو که می گفتی ، به جز تودل نمی بندم

فریبِ وعده هایت را، ندانستم ولی اکنون


 

به یاد وعده های تو، میان ِ گریه می خندم

برو دیگر که دل از غم رهــا کردم

 

 

خدا حافظ که دیگر بر نمی گردم

تو بودی آ سمان من، غمت همسایه قلبم

 

ولی خورشید چشم تو، به بام دیگری سرزد

قسم برسوز پنهانم، تو را دیگرنمی خواهم

 

 

که از باغ دو چشم تو ، پرستوی دلــــم پر زد

برو دیگر که دل از غم رها کــردم

 

 

خدا حافظ که دیگر بر نمی گردم

درآن غمگین غروب سرد،تو ازشهرم سفرکردی

 

 

نگاهم درافق ها مرد، و من افسوس می خوردم

شیار گونه هایم را، گل اشکم نوازش کرد

 

 

و من از تو جدا ماندم ، ولی ای کاش می مردم

برو دیگر که دل از غم رهــا کردم

 

 

خدا حافظ که دیگر بر نمی گردم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زادگاه و تاریخ تولد هیچکس در هیچ نقشه و تقویمی نیست چرا که ادمها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارندمتولد میشوند مثل درخت در مسیر باد ماندن و نشکستن از صفات ریشه داران است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 1,308